ranny beh: 1.) najst v retazci (asi - mam to z druhej ruky) najvyssie (resp. druha skupina najnizsie) cislo a zapisat ho do bl, pricom pociatocna adresa toho retazca bola v DX. 2.) co je assembler? 3.) vnutorna struktura procesora poobedny beh: 1.) v dx je pociatocna adresa retazca cisel v hexa cize tie su interpretovane ako ASCII. prehladat retazec a najst pocet vyskytov E, resp. e (ASCII hodnoty su dane) a ten pocet ulozit do CX. 2.) co je segment, ako sa definuje, uviest priklad. 3.) podrobny popis instrukcie (asi chcel taku tu divnu tabulku bajtov z ktorych sa sklada instrukcia) + nejaka haluz - nejake podmienky zadal a ze ako bude vyzerat ta instrukcia enjoy... TOKO (sloon@szm.sk) dalsia verzia 1)[10b]sekvencia instrukcii:v dx je dana pociatocna adresa retazca, posledny znak retazca je 0FFH, zistite kolkokrat sa v retazci nachadza znak, ktory je ulozeny v bl a vysledok zapiste do registra cx (tusim) 2)[2b]ake nutne programove vybavenie treba na vytvorenie spustitelneho programu z jazyka symbolickych instrukcii? 3)[3b]ake sposoby adresovania operandov poznas + popisat + priklady tinnec